Dilara-1 aslında bu aylarda gündüz güzel uyuyan bebekler gece de güzel uyur diye biliyorum, yani bana göre de pek işe yaramaz gibi, büyükte denemiştim hiç iyi olmamıştı, bütün gece huysuzlaşmıştı
çaresizlikten ya tutarsa diyorum artık, 2 Bebek zor ama maşallah benimkiler daha zor, abisi de uyku bilmez daha az önce yattı