Dilara-1 ohhh misss, fırsatını bulsam bende uyurum ama gündüz uyuma şansımı da elimden aldı, saat 2ye kadar uyanık oluyor onu uyutuyorum bide abisi var onu da yedirip içirip ilgileniyorum saat4 gibi yatıyor bu sefer miniği emmek için uyanıyor, onu da doyurup yatırıyorum derken saat 5 oluyor, hooop hadi mutfağa yemek saati, bu devran böyle sürmez 🤧