Yagmur1c 52moomm bende fişher price jimnastik merkezi var sesi çalışmıyor ama yine kullanılabilir benim oğlum 5 6 ay kadar kullandı sesi olmadan netten bakabilirsiniz baya güzel bir ürün
Yagmur1c neslicanben bende fişher price jimnastik merkezi var sesi çalışmıyor sadece ama oldukça kullanışlı bir ürün netten bakın isterseniz
basak1_ neslicanben merhaba bende pregonun müzikli dönenceli oyun halısı var 200 tlden satıyorum ama yardımcı olmak isterim😇🌷
MelinayAsel29 52moomm aynn oyle sweat 50 tl demis biri dolap ta sifirida ayni niyr giyilmisine okadar para versinler ki. Bende kizima elbise bakyiyorum kargo ile sifir fiyatina geliyor
alinaannee 52moomm piyanolu oyun halısı var kutusu bile duruyor hiç kullanılmadı sıfır 200 tl ye satıyorum