Sarelinagis ayshoo Etrafı önemsemeyin hiç vücudu ihtiyaç duysa isteyip içer Belki bu şekilde kendine ait sebili olursa sevip içebilir
bertn ayshoo yeterli emin olun benim kızım bir yaşına kadar ek gıda bile yemedi cunku sevmedi sadece anne sütü ile besledim yüzde doksan felan
PelinByrktr ayshoo 7 aylık oğlum aynı şekilde tükürüyor suyu. Ben de içine minicik bir parça elma atıyorum hafif tatlanıyor öyle içiyor şu anda. Bardaktan içiriyorum alışsın diye ama her su teklifi sonrası üstü başı şırk su😃
Misipisi35 PelinByrktr bardaktan içince bogulacak diye korkmuyor musunuz benim kızım fa 7 aylık bardağa çok hevesli ama korkuyorum