ayshoo Anneler kızım 11,5 aylık anne sütü alıyor ama bikaç damla gün içinde su anca alıyordur denemedigim biberom , bardak kalmadı 😢😢😢😢
umutvar1 ayshoo Philips avent suluk ile. Denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim. Alabileceği bir yere koyunca kendi de alıp içiyor.
Tubacnr0 ayshoo komik gelicek ama şişe kapağı varya ben onda iciriyorum benim bebiste icmiyor yoksa bi deneyin isterseniz minik hoşuna gidiyor o şekilde
Sarelinagis ayshoo bardakla veriyordum ben şuan 2.5 yaşında sürekli su içiyor günde iki lt su tüketiyor cisi falan yeterli miktardaysa çok içsin diye uğraşma bence iştahı kesiliyor 😊
ayshoo umutvar1 onuda denedim malesef diş kaşıyor ama asla içmiyor eliyle sürekli itiyor her teklif ettigimizde şaşşırdıl artık 😔
umutvar1 Mircet Siz yine de alabileceği yerlere gözünün önüne koyup kendisinin alıp içmesini bekleyin. Benim oğlum da başta içmeyi beceremedigi için reddettigi oluyordu ama sonra alıştı. Ben o arada renkli küçük bardaklardan almıştım. Bir de bizim bardaklarla içmek hoşuna gittiği için arada normal cam bardaklarla da iciriyordum az da olsa.
ayshoo Sarelinagis bardak,biberon,pipetli suluk,su şisesi denedim sürekli çişi gün içinde çıkıyor yeterli benim korkum susuz kalır mı bünyesi vs. bide etrafta aaa nasıl su içmez vermiyor musun şöyle yap böyle yaplar çıldırmalık
ayshoo Mammamiaa_ evet onuda tavsiye üzerine aldım içmeyi beceremedi yine diş kaşıyor pipetle gösteriyorum ama faydalı olmadı pek
bertn ayshoo anne sütü alan bebekler öyledir geneldi benim kızımda öyleydi 22 aylık yeni sevmeye başladı diyebilirim
Sarelinagis ayshoo Etrafı önemsemeyin hiç vücudu ihtiyaç duysa isteyip içer Belki bu şekilde kendine ait sebili olursa sevip içebilir
ayshoo AsyaninAnnesiiii kaşıkla başlangıç yapmıştık biz suya ama kabul etmiyor tadını alınca direk ittiriyor bagrıyor
bertn ayshoo yeterli emin olun benim kızım bir yaşına kadar ek gıda bile yemedi cunku sevmedi sadece anne sütü ile besledim yüzde doksan felan