Tugcesilam Monap 20 numara ama her bebege gore degisir ilk adim ayakkabisi alacaksaniz lcw wkikiden degil viccodan alin ortapedik
Bernaince Monap yani hiç zorlanmadım ilk yürürken normal ayakkabı kullanmadım ilk adım ayakkabsı kullandım ama şimdi normal ayakkabı kullanıyorum bi sıkıntı olmadı giydirirken biraz da büyük aldım rahat etsin ayakları die hem 2 çorapla giyidiriyorum