Deletedmom0099 Monap 19 almıstım ama her bebek farklıdır ayakkabı ölçüleri yazar nasıl ölçülmesi gerektiği de gösterilir online satışlarda
Monap Deletedmom0099 21 numara ayakkabi ayagina giydiremedim 22-23 numara vardi onu denedim on parmaklari giriyor ayakkabiya arka tabani oturmuyor icine
Deletedmom0099 Ozlemm_1 canım lcwden almanı önermem. ortapedik ayakkabı almalısın yeni yürümeye başlayacağı için. sanbe, vicco tarzı markalara bak
Deletedmom0099 Monap numaradan değildir o ayaklarını büküyordur benim kızımda öyleydi ön parmakları sokunca alt tabanından bastırarak oturtturmaya calısın
Monap Deletedmom0099 heh evet aynen oyle yapiyor ayakkabida oturmuyor bende çıkarıyorum giydiremiyorum çünkü
Monap Bernaince Ayakkabiyi ayagina nasil giydiriyorsunuz parmaklari giriyor ama tabani oturmuyor ayakkabiya
Monap Abf bilmiyorum olcmedim ama yarin ölcecegim. Parmaklari ayakkabiya giriyor tabani oturmuyor ayakkabiya
Deletedmom0099 Monap işte tabandan bastırarak giydirebilirsiniz ancak, 6 aydır ayakkabı giyiyor daha 2 aydır falan bıraktı o bükmeyi
Bernaince Monap yani hiç zorlanmadım ilk yürürken normal ayakkabı kullanmadım ilk adım ayakkabsı kullandım ama şimdi normal ayakkabı kullanıyorum bi sıkıntı olmadı giydirirken biraz da büyük aldım rahat etsin ayakları die hem 2 çorapla giyidiriyorum
Damla29 Monap 21 giyiyordu oğlum 1 yasında 21 almıstık 2 3 ay giydi onu suan 18 aylık olacak 23 falan giyiyor
Monap Damla29 Anladim parmaklari girdikten sonra atak tabani oturmuyor ayakkabiya siz nasil giydiriyorsunuz