Alnalprdha Yorgunanne07 çok normal ama duzelicek merak etmeyin bence de anne olsun ben pek kısırlaştırma olayına karşıyım çünkü bı sure sonra kısırlaştırılmamıs hayvan kalmayacak ve nesli tükenecek herkesin bir yaratılma sebebi var
Yorgunanne07 Alnalprdha inşallah canım üzülüyorum haline ilk kez.gordum birde ondan 1 kez olsun anne olsun isdiyoruz
irva Yorgunanne07 En kısa zamanda hemde.😊 İlanlardan bulamazsanız yakındaki veterinerlere sorun gelen müşterilerinden vardır ararlar genelde.
nelmali Yorgunanne07 fold kedilerin ciftlestirilmemesi üretilmemesi gerekliliği üzerine bir sürü sey okuyup bulabilirsiniz lütfen kedinizi kisirlastirin ve acı cekme ihtimali yuksek olan bir ırkı cogaltmayin herkesin bayıldığı düşük kulaklarının arkasında yatan sebep bir hastalık ve sakinliklerinin sebebi de cogunlukla bu Bugun hareketli sağlıklı görünmesi yarın da aynı durumda olacağını göstermez lütfen ciftlestirmeyin 😔 ustelik ciftlestirmek kizginlik donemine girmesinin cozumu degil 3 4 ay sonra tekrar kizginliga girecek ve daha siddetli olacak
MeteNaz Yorgunanne07 benim kedim yok. Ama çok istiyordum kedi sahiplenmek. Baya detaylı araştırdım. Bir sürü bilgi edindim bu sayede :) ama şu tüy dökme işi beni vazgeçirdi. Sokakta bakıyorum ben de 🥺
delirmeceler Benim ankara kedim var kısırlaştırdım ilk kızgınlığı tam 1 hafta sürdü ve dışarı salmıyorum diye önünden geçtiğimizde ayağımıza dalıyordu tüm gün yerlerde yuvarlanıyodu 2.cisi 3 gün sürdü ama haftada 1 3 er gün o miyavlamalar gece gündüz çekilcek gibi değildi bizde kısırlaştırdık
Yorgunanne07 delirmeceler yok öyle saldırmıyor poposunu havaya dikiyor miyavliyor sırt üstü yatıyor sev die sanırım yuvarlanitor
Birkucukkelebek Yorgunanne07 neden çiftleştireceksiniz ki? Zaten laboratuvar ırkı genetik rahatsızlıkları olacak. Ona en konforlu şekilde bakmalısınız ki ileride minimum sorun yaşayın. Ki bu da kısırlaştırma ile hayat standartları yükseliyor. Çiftleştirin diyenlere de hayret ediyorum daha ne anatomik olarak ne de yapı olarak doğum yapmaya hazır değil şu an. Bizim sokaktan sahiplendiğimiz 7 aylık bi kedi doğumda ıkınamadıgı için tüm bebekleri öldü sezaryen olmak zorunda kaldı, çünkü daha buna hazır değildi. Sırf ticari içgüdülerle hayvan çiftleştirilmesi çok yanlış ve bencilce.
delirmeceler Yorgunanne07 valla benimm kızım yürütmüyordu😂 her yerimizi parçaladı çiftleştirmiyoruz diye
Birkucukkelebek Yorgunanne07 çiftleştirmek istiyorum bir kere anneliği tatsın? Yorumunuza istinaden yazıyorum. Çünkü hayvanların annelik duygusu 2 ay, sonra yavrusuyla çiftleşebiliyorlar. ömür boyu annelik duygusuyla yaşamıyorlar. Sadece o 2 ay için anneliği tatsın diye mi gerçekten çiftleştirme isteğiniz ? Öyleyse daha da vahim çünkü.
Gzdzeynep Yorgunanne07 hayvanlarda annelik duygusu olmuyor veterinerimizin söylediğini söyliyim ilk doğurduklarına bakmıyorlar onlarda annelik duygusu yok sadece içgüdüsel olarak ürerler ve doğururlar kedi tekrar kızgınlığa girince yavrusunu tanımaz. demişti bizim veteriner hekimimiz. 10 yılda çok kedi gördüm evet genelde ilk kez doğurduklarına bakmadı anne kediler eşimle yavru kedi besleme ve çiş yaptırma nöbeti tutardık. not kedimizi hiç çiftleştirmedik sokakta beslediğimiz ya da denk geldiğimiz anne kedilere bakıp yavruları sahiplendirip anneleri de kısırlaştırıp aldığımız yerlere bıraktık.
Minipekka Birkucukkelebek sonra yavrusuyla çiftleşebiliyorlar Hadi ya gerçekten mi bilmiyordum ne çok bilmediğim şey varmış 🤦🏻♀️
Demetakk Yorgunanne07 benimki 6 kere ses arda girdi ,o yüzden kısırlaştırmadım da sürekli olduğu için,kısırlaştırdım bitince şükğr rahatladık,benşmde scotish dişi,tüyünden mahvoluyorum sizinkide çok döküyormu
Yorgunanne07 Demetakk malesef döküyor siz nasıl engel.oluyorsunuz en büyük korkum misafir geldiğinde tabak da çayda.tuy çıkar die aklım gidiyor
Demetakk Yorgunanne07 bala engel olamıyorum ,9 aylık bebeğimde var Abul avuç döküyor bide tüy ,gelenlerle ona göre gelsin napim:/ iç parasit aşısını yaptırıyorum tüyünün halk tabiriyle kist yapmaması için,gelelere de siyah giyinip gelmeyin diyorum 😀