Busra2326 kuzum biraz üzücü olabilir ama anca 1 yasina girdimi cok cok daha rahat ediceksin asil sana anne diyince herswy unutucaksin biraz sabret olur mu bütün gün evde durma hava sick oldumu kedini avm ye git hem anne emzirme yerleri var hem kafa dagitirsin ama evde kalma temizligide kafaua takma yavas yavas yap 1 seneyu çabuk atlat