Eslemsmom RundownMom kızım da öyleydi. İçine tuz ekledim bir defa. Daha da istemedi. İleride tekrar ister mi bilmiyorum ama bizde işe yaradı
RundownMom Eslemsmom ileride en azından başkasının bardağından içmemesi gerektiğini anlar. Şimdilik geçici çözüm olabilir. Deneyeceğim teşekkürler
yaprak_34 RundownMom nasıl alıştırdıysan öyle bıraktıracaksın 😂 şaka bir yana başkasının bardak diplerini içmek mi🤮bebek onu anlamaz da karşı tarafın neden hoşuna gidiyor .Allahım ne çeşit insanlar var yaa 😬
RundownMom Duyulurum çözmüyor maalesef. Bebekken bardağı ani bir hareketle kendine çektiği için çaydan eli yandı ama tabi hatırlamıyor. Gene de sonradan öğrettik ama yok yani caydırıcı olmadı bir yerden sonra
AbrhamH Guligul ay o kadar konusuyo mu masallah. Benimkide benim sigarami bulmus konsolda agzina koyuyodu aldim hemen elinden 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ benimkide cay manyagi bu arada. Hadi onu cok acik koyuyorum da kahve manyagi kahveyi baya yarim fincan icmek istiyo. Biraksam tam fincan icer. Genelde kafein zararli goruluyo ama bugun acip tekrar baktim artik ne zarari var diye
Guligul AbrhamH sigarayi goremeyecegi ulasamayacagi yerlere koyun canim cay kahve de sakin vermeyin azi cogu yok zararli iste. Elimizden geldigince zararli veya faydasiz seylerle gec tanistirmaliyiz. Hepimize kolay gelsin 👭
Familyboy RundownMom ona vereceğiniz çayın içine bişeyler koyun tadını kötü yapacak tuz olabilir mesela
Babybloom Merida kola istedi diye şalgam verdik, tadını beğenmez bizden daha da istemez diye. Şalgam aşığı çıktı. 5 yaşındaki abisi içse ağlar acı diye, 1buçuk yaşındaki kızıma gram işlemiyor acı.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi RundownMom Çok az çay deminden koyuyorum. Renk versin maksat. Bizim çay bardaklarına bolca su. Öyle içiyor. O mutlu ben mutlu 🙈
RundownMom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bunu ben de yapıyorum ama doymuyor. Devamını vermeyince de ortamdaki bardaklara saldırıyor
Littlebird RundownMom benim kızım da 17 aylık elimizde çay görünce istiyor ben de çay demlerken ona da ıhmalur demliyorum ona alıştı şimdi çok seviyor
RundownMom Littlebird bu yaşadığımız tek evde olmuyor maalesef. Misafirlikte falan da yaşandığı için can sıkıcı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi RundownMom Yok valla yapmıyor bizim ki öyle. Genelde kahvaltı da böyle veriyorum. Ama normal olarak ıhlamur tercohimiz. Ihlamur demlesen. Anlar mı acaba?