Dilekk0642 Elvn94 similac önce kullandk. Kabızlık yapmadı hiç kusturdıgu için aptamil aldım. O da gaz ve kabızlk yaptı. Similac güzel mama esasen.
Elvn94 Mineltoygar uyaryla yaptrym canm ama valla uyari yaptim yne yapmdi korkym artk neden yapmyo dye
Mineltoygar Elvn94 4 gün boyunca hiç yapmıomu cnm ya, ilk zamnlar çocuklar günde 4 5 kere kaka yapar derler ya