Elvn94 Kabizlik basa bela denemdgm mama kalmadi 2 3 cesit mama kaldi kac gun denemelyim kabzlginn gecip gecmedgini anlamak icin suan aptamil kullnyrm mavi kutuyu 4. Gunumz hala kaka yapamadi dogdugundan beri sadecr 2 kere kaka yapti hep ben yaptrdm bu zmana kadar 9 gun snra nasipse 2aylik olcz
Mineltoygar Elvn94 cnm denk gelemios uzun zamandır, nasıl oldu kızın, doğduğundan beri iki kere mş kaka yaptı dedin ben mi yanlış anladım
yaseminyildiz Elvn94 kabızlık varsa kesinlikle hipp combotic kullan cnm hiç sorun yaşamazsın normalde 1 hafta normal kaka yapmaması hatta bazen 10 gün bile normal diyoruz ama sıkıntı yapar bebekte huzursuz olur sadece mama mı alıyor
Dilekk0642 Elvn94 Aptamil bizede gaz ve kabızlk yaptı. Similac ta o sorınları yasamadk ama yeşil kaka ve kusma yaptı o da.
fatma1965 bazı bebeklerde kabızlık çok oluyor benimde yeğenim öyleydi, doktor aptamilin conformil diye bir mamasını vermiş, kabızlığa çok iyi geldi o mama
Mehmetinannesi Bebivita kullanym cok mennunum bebelac ve aptamil çocuğumu majvetti kabizlik ve gazdan. Sadece e bebek ve bimde satılıyor bebivita
Mineltoygar Elvn94 kıyamam kuzucuğa ya tez zamanda geçsin inşallah cnm, mama kaynaklı olabiliomuş kabızlık
Mineltoygar Elvn94 biz iyiyiz çok şükür gaz filan geçti, uykular girdi düzene çok şükür, ama mama vermiom ben ya ondan sanırım, yarım 40 ımız çıkıo şükür
Dilekk0642 Elvn94 similac önce kullandk. Kabızlık yapmadı hiç kusturdıgu için aptamil aldım. O da gaz ve kabızlk yaptı. Similac güzel mama esasen.