drnerkn Allaha şükür yoran bi bebek olmadı. 1 yaşındayız şuan.ve 8 yaşında bir oğlum daha var sağolsun omdaha çok yoruyor 🙂🙂Ama ben önceden de temkinliydim poğaça lar kurabiyeler börekler hazırlayıp buzluğa artıyordum yemeklik köfteler sulu köfte zamanda tasarruf kolay oluyor du..