Nursimababy Birpasaannesi23 Googleye İmg yükle yazın herhangi bir siteye tıklayın sonra resim yükle deyip resim seçin resim yüklendikten sonra üzerine uzunca basıp bağlantı kopyalaya tıklayıp buraya yapıştırın
Birpasaannesi23 https://imgyukle.com/i/EHFmmo https://imgyukle.com/i/EHFql1 https://imgyukle.com/i/EHFURI https://imgyukle.com/i/EHFWNf https://imgyukle.com/i/EHFKhA https://imgyukle.com/i/EHFe2G https://imgyukle.com/i/EHF3AS
senbanabaksana superannecik bahsettiğin ürünün süpervizörü yüm canım satiş ve koçluk yapıyorum emziriyorum bebeğim de bende daha sağlıkliyiz şükür
Yarim_Kilo_Kiyma Azros Ben oğlum 6 aylık iken yaptım 3 ay kadar zaten çok fazlam yok idi. Onuda verdim hatta diyetisyen ile çalışmayı kestikten sonra dikkat ederek 3.5 daha verdim. Aslında çokta farklı birşey yok. Porsiyonları azaltacaksınız ve proteinden bol besleneceksiniz. Ekmek-şeker-tatlı ne kadar az yerseniz o kadar iyi. Bol yeşillik hem süt için çok faydalı ve bol bol su başka çaresi yok 🌸 Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😁
Yarim_Kilo_Kiyma Azros Ben gebeliğin 3.ayından itibaren diyetisyen ile çalıştım. Ve gebelikten beri şuan ki emzirme dönemide dahil sadece ıhlamur ve papatya çayı, rezene ve ısırgan çayı çtim. Diğerleri yasaktı beyaz, yeşil çay özellikle yasaktı.