Azros Ben oğlum 6 aylık iken yaptım 3 ay kadar zaten çok fazlam yok idi. Onuda verdim hatta diyetisyen ile çalışmayı kestikten sonra dikkat ederek 3.5 daha verdim. Aslında çokta farklı birşey yok. Porsiyonları azaltacaksınız ve proteinden bol besleneceksiniz. Ekmek-şeker-tatlı ne kadar az yerseniz o kadar iyi. Bol yeşillik hem süt için çok faydalı ve bol bol su başka çaresi yok 🌸
Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😁