Prensesbella oğlum 34 aylık 2 yaş sonrası anne dedi kelimeler işte bildiği kelimelerden cümleleri vardı hep ama kısıtlıydı söylediklerini de genelde ben anlardım çok değiştirerek söylerdi başından sonundan harfler eksilterek gibi bu konuda postum falan da var birde bizimkin de bana çekmez olaydı keşke bir inat var asla söyle dediğinde söylemez ama şu 3-4 gündür bir açıldı söylediğimizi bir an da söylüyor ki şok geçiriyorum resmen ben bu konuda 3 yaşa kadar bekleme taraftarıydım şükür kelime sayısı artmaya başladı ama yaz olmasının da etkisi var hergün dışarıdayız artık benim oğlanda da tv falan var ama kış gibi değil hergün çıkıyoruz kalabalığa karıştıkça artıyor konuşmaları ki 2 yaş döneminde de aynısı oldu memlekete gittim köye corona var diye çocuğu olan her yaşıtım köyde buluştuk resmen çocuklara iyi gelir diye anne demeyi bile orda öğrendi