Kızlar benim kızım şuan 30 aylık ve konuşması yok. Ne söylersen anlıyor yapiyor. Şunu getir diyim yapiyor veyahut şunu yapma kızım diyim yapmıyor. Ama gel gelelim anne diyebilmenin rağmen beni a diye çağırıyor. Kardeşi var 8 aylık onun ismi Alperen a diyor. Kumandaya Ku diyor telefona PO diyor ama su istediği zaman su diyor. Baba dede yenge emmi(amca) diyor süt diyor hatta geçen anneanne hadi de dedi ama şimdi mesela hadi de diyorum diyemiyor. Sohbet ediyorum kitap okuyordum ama şuara çok fazla yapamıyorum. Tel izliyor arada bide oğlum olunca mecbur kaldım vermekte vurmalar zarar vermeler vardi 1 yaşındayken saklambaç oynuyorduk sen say diyordu 10 kadar sayabiliyor. Renkleri öğretmeye çalışıyorum ama bunları yapabiliyor. Doktorla görüştüm çocuk doktoruyla. Biraz daha bekleyin sonra çocuk psikiyatriye yönlendirelim dedi. Sizce normal mi neyi vardır? Bebeği böyle olan varmi ??