Busilealp bettsar şüphe etmiyorsanız düşünmeyin yani negatifi çağırmayın. Sağlıklı bir çocuk şuan için.
YaseminBS İsmini söylediğinizde tepki vermiyor, ismini söyleyince size bakmıyorsa, göz kontağı kurmaktan kaçıyorsa bir doktora götürmekte fayda var. İçiniz rahat etsin istiyorsanız; bir uzmanla görüşmekte fayda var yani içiniz rahat eder ☺️
Sunlight bettsar ne boş bi post ya. Başlığa bak açıklamaya bak. Bide neyden şüphelendiniz demişler şüphelenmiyorum ki demişsiniz. Eeee yani? Canınız sıkıldı da otizm postu açıyım mı dediniz? Garipsiniz ya. Bebeği otizmli olan anneleri üzmekten başka bişey değil yaptığınız
Sunlight bettsar önce saygılı ol ben yorumumda siz diye bahsettiysem sende bana senli benli konuşamazsın saygısız
Budageceryahu bettsar arkadaslar cocugunuz da otizim belirtileri mi var yada kendi kendinize endiseleniyor musunuz ozaman buraya yazmak yerine doktorunuza danişsanız daha saglikli olmaz mi. Buraya yazarak bir sonuca varamicaniz gibi bizler de ister istemez etkileniyoruz.
Banu- bettsar burada bebeği otizm teşhisi almış anneler var zaten olması gereken her şeyi yapıyor insanınların canını acıtmak için mi yazıyorsunuz? Hani soru cümleniz nerde? Oturup sizinle siyaset tartışacak değil ya. Özellikle yapıyorsunuz diz ve sizin gibiler.
Deletedmom5447 bettsar ama beneginizde hic bi belirti yokken boyle bisey sorarsanız tepki almanız cok normal bi suru otizm postu var onlardan bakabilirsiniz belirtilerine
Sinemisssss bettsar boş yapmıyorum kendini de kandırma şu postu okuyan coğu kişi benim anladığımı anlamıştır. Bebeğin gayet sağlıklı ki sende bunu biliyorsun asıl boş yapan sensin
eserea Arkadaşlar eğer bebeğinizde belirtiler varsa ona göre cümle kurun yoksa gerçekten belirtisi hafifte olsa kurmuş olan annelerin girip baktığı acaba neler neler diye baktığı yorumlarınızda şüphem yok belirtim yok bebeğim şöyle sağlıklı böyle sağlıklı derseniz otizm anneleri ya da belirtisi car ama tanı kıymayan anneleri üzmüş olursunuz oluruz yapmayalım lütfen bugün bebeğime sırf göz teması kurmuyor dendiği için otistik belirti var dendi ve ben otizm kelimesini görür görmez girdim baktım üzüldüm çıktım. Yapmayın ya sormak için başlık açmayın sadece ciddi gördüğünüz konuları başlıklandırın. Kırdıysam affola hayırlı akşamlar.