Anneler artık bu konu hakkında o kadar çok şey görür okur olduk ki açıkcası bilgisi olanlar otizm belirtilerini yazabilir mi? Mesela benim kızım 17 aylık baba dede mama anne gel git diyor. Baybay yapıyor öpücük atıyor öp dedim mi yanağımızdan öper su içmek istediğinde suluğunun yanına gider. Bişey istediğinde belli eder mesela dolabı açmak isterse kapağın önüne gider bize bakıp ses çıkarır. Çağırdığımda gelir seslenince bakar. Mutfağı, odasını bilir odana gidelim dediğimde önden hemen gider.