Benim kizim da 29 aylik.simdi tarttim 11.5 kilo cikti.95 cm de boy.ince uzun.illa ite kaka yer oldu.bugun zuhreana kids diye birsey aldim ama verip vermeme konusunu dusunucem yine.goruyordum burda kimileri kuaniyordu.bagisiklik icinmis,istah aciyor diyen de coktu trendyolda.ama iceriginde arisutu fln vardi,alerji vs yapti diyen de yok ama bilmiyorum.kullanan varsa bilgilendirsin lutfen.