Kızlar merhaba kızım 3.5 yaşında iştahsızlığından bıktım artık inanın ki sinirden ağlıyorum şuan 3.5 yaşında 1 tane köfteyle nasıl doyar bir çocuk sabah kahvaltı desen yok öğlen 1 kase çorba kilo desen 13.2 falan mahvoldum artık sinirden kızmamaya çalışıyorum yok düzelmiyor bizim gibi olan var mı Allah aşkına acayip morale ihtiyacım var