Meteninannesi84 Bizimde karaciğer enzimlerimiz 1650 ye çıktı en son gittiğimiz doktor alerji bölümünede sevk etti oraya gideceğiz düzelen normale dönen varmı neden yükseliyor bulamadılar biyopsi yapılacak
tgbyzcfth Meteninannesi84 merhaba çok geçmiş olsun durumunuz nedir ? Hangi değerleriniz yüksek çıkıyordu ? Bizimde 5 aydır alt ast değerlerimiz yüksek çıkıyor .. neden bulamadılar en son genetik teste gönderecekler sanırım ?? :(
meryemecem Kiziveannesii bizimde 3hafta önce gastroda takibimiz vardı ast değerimiz 40 yerine 44 çıkmış karaciğer enzimlerini yüksek görmüşler onun için bir çok tahlil yaptılar sali günü sonuçları alacağız bakacağız ne diyecekler kızım 24 aylık
meryemecem Kiziveannesii merhaba biz gittik sonuçlar için yapılan testler negatif yani temiz çıkmış bizde alt 4birim yüksek çıkmıştı onun için başka bir değerle karsilastirdilar normal karşıladılar yakın zamanda asi ilaç herhangi birsey olduysa oda etken olabilir dedi korkulacak birsey yok deyip tamam dediler ama o degeri tekrar görmek istediler bizde endokrin den takipliyiz diye ozaman orada bakılsın dedi