Kuzeyeliz merhabalar şimdi 9 ay 13 günlük kızım. En basında var olan ve yaklaşık 50 iken çekilen usg ve ilaclı usg çekimlerinde 2 böbrek arası 8 mm idi . Sol böbreği hafif pyelaktazi yani bir tık büyük benim kızımın da doğuştan . 17 ekimde Van devlet hastanesinden çocuk nefrolojisi bölümünde çekilen normal usg de iki böbrek arası boyut farkı 5 mm ye düşmüş idi . Hoca takip gerekmez . Düşüyor dedi . Tabi biz 12 18 aylık arası bir daha gideceğiz başka bir hekime . Kuvvetle muhtemel Edirne’deki kendi profesör hocamız olur Trakya üniversitesi tıp fakültesi hastanesindeki . Küçükken olan o ast ve alt yüksekliğine de başka bir hekim bu yavruda hiçbir şey demişti . Sizin yavrunuz kac aylık , durumu nedir ? Yardımcı olmak isterim. Üzülmeyiniz ..🌸