kiliclar [bilinmeyen] değişiklik yapmak direk bağırsak sistemleri etkiliyor ve sorun açıyor benimde kızım 17 aydır aptamil yiyor ve gelişimiden gayet memnunum hiçde sıkıntı yaşamadım o yüzden değiştirmeyi başka mama denemeyi düşünmedim açıkçası sizede önermen niye şimdi durduk yere düzen bozacaksınız ki
Melismom Kuzeyyyy canim ben hem aptamil conformil kullaniyorum hem de sma veriyorum sma doyurucu tok tutuyor ama kabiz yapiyor aptamil conformil ise hem gaz hemde kabizlik giderici mama oldugu icin sma yi telafi ediyor benim sutum kesildiği için emme olayi malesef yok sağıyordum ama emmedikce oda kesildi 😔 iki mamayida tavsiye ederim ama
salihayilmaz aptamil anne sütüne en yakın mama, smada prebiyotik lif bile yok, ona geçmek istediğine emin misin canımbir araştır istersen
Kuzeyyyy Teşekkürler arkadaşlar. bugün aptamil aldım aptamile devam kararı kıldık eşimle insan evladı için en iyisini istiyor o nedenle karar verememiştim doktorum kafamı karıştırmıştı sma en iyisi ama her bebek içemiyor o nedenle aptamil alabilirsin demişti bizde riske girmedik aptamile başladık kilomuz şuan normal seviyede zaten mama iki defa verdiğim için yarı yarıya fark ediyor sanırım . İlginiz için teşekkür ederim