Arkadaşlar merhaba 3 ay 20 günlük bir oğluşum var meme + mama şeklinde besleniyoruz günlük 100 ya da 120 cc olarak iki biberon mama geri kalanda ben emziriyorum şimdiye kadar aptamil kullandık bir sorun yaşamadık ama sma yı denemek istiyorum deneyimli olan arkadaşlar görüşlerinizi söyleyebilir misiniz?