rehsann merhaba güzel anne 10 sarılık konusunda kötü değil bizimkisi 19 çıkmıştı ve ışık almak zorunda kaldık 40 haftalık doğdu eve getirdim hiç uyanmıyordu zorla kaldırıyordum ayaklarının altına oynuyordum altını açıyordum kucağa alıyordum her türlü şekle giriyordum sana tavsiyem mutlaka 2 saate bir emzir 💕 Sağlıkla büyüt hepimiz o yollardan geçtik 😊 Yakında uyumayacak inşallah 😅