rehsann canm uyandırıp emzirmelisin yoksa sarılık artar. Benim kızım uyanmazdı altını açardım, burnunu sıkardım, ayaklarının altını tırnağım ile oynardım, yüzünü su ile yıkardım, ellerimi ıslatıp yüzüne dokonurdum, banyo yaptırırdım çok zor günlerdi resmen bayılmış olurdu kaç kere öyle baygın hastaneye taşıdım Rabbim yardım etsin inşallah siz yaşamazsınız