EYEY bizde sarılıktan hastanede yattık ilk o zaman kaşık biberon kullanmak zorunda kaldım, ama o zaman 30 cc ver sütünü sağıp onu da ver demişlerdi daha 5 günlüktü, aslında hep kaşık biberon meme reddine sebep olmaz diyorlar ama asıl kaşık biberon da red yaşamaya başladım tamamen içgüdüsel onu kullanmak istemedim, avent biberon almıştım 1 numara, onunla vermeye başladım memede delirmeleri bitmeye başladı daha sakin emmeye başladı şükür şu an bir sorun yok sadece sütün artık azaldığı noktada ağzından atıp atıp suratıma bakmaya başlıyor o zaman yetmediyse mama eklemesi yapıyorum