birkupalatte Yenidoganbakimi 3 aylıkken 3 saatte bir 120 bazen 150 içiyordu. aya girdik. 4 saatte bir 210 içiyor.
tecrubesizkoala Yanakkizim bana kalırsa öğünde 150 vererek başlasanız olabilir tabi 5 6 öğün olacak şekilde, mamaların içeriği aynı olmuyor genelde kutuların arkasında aya göre kaç cc tavsiye edildiği yazıyor benim ki sadece bir görüş uzman değilim tabi 🤷🏼♀️
Yanakkizim tecrubesizkoala canim arkasını okuyorum okumadım değil 120 CC veriyorum içiyor bir saat sonra tekrar istyor bı kutu mama bir hafta gidiyor acaba ben mi saatlerini yapamadım ya😔
tecrubesizkoala Yanakkizim sizde 150 verip gözlemleyip 180 vererek devam edin isterseniz bir de istediğinin mama olduğuna emin misiniz belki başka Birşey için mızmızlanıyordur
Yanakkizim tecrubesizkoala canim onun için mama hiç fark etmiyor beş tane değiştim hepsini severek icti
tecrubesizkoala Yanakkizim yok öyle demek istemedim yani o an mızmızlanmasının sebebi gerçekten mama mı acaba demek istedim belki sadece ilgi istiyordur bizim ki ilgi istediğinde de mızmızlanıyo
Mirena Baakpnr- hangi biberonu kullanıyosun canım biz de 2 ay 10 günlük meme mama giditoruz ama emmediği için sütümü sağarak veriyorum artık geceleri kaşıkla yedirmek çok zor oluyor
Ceren_301121 Mirena bizde 3 ay 2 günlüğüz sürekli eli agzından bazen 120 içiyor bazen 30 bir türlü oturtamadım bir mama 1 hafta gitmiyor saatlerini nasıl ayarlıyorsunuz elini sürekli ağzına sokunca acıktı diye veriyorum oda içiyor 5 dakika sürmeden hepsini geri kusuyor 😞
Mirena Ceren_301121 benim bebeğimde çok kusuyor canım ben aralıklı besliyorum mesela saat 10 da 60cc mama hazırlıyorum içiyor saat 11 de tekrar 60cc daha veritorum onu içip 2 saat uyuyor böyle döngü halinde devam ediyor gece beslenme aralığı 3 saati buluyor böyle kusmasını engellemeye çalışıyorum faydasını da gördüm 120cc yapsam hepsini içer birden ama geri olduğu gibi çıkarıyor malesef
Ceren_301121 Baakpnr- canım bizde sadece mama gidiyoruz eli sürekli ağzında ve her dakika yemek istiyor gibi bende veriyorum 120 bazen bazen 30 ve kusuyor saatlerini nasıl ayarlıyorsunuz mama 5 gün bile gitmiyor 🤦🏻♀️
Mirena Ceren_301121 bebeğiniz kaç kilo biz 4 kilo doğduk 2 ay 10 günlük 7 kilo oldu o kadar kusmasına rağmen kilo alımı iyi oldu ben son 1 aydır üstte yazdığım şekilde mama veriyorum kusma problemi az da olsa kalktı ortadan hangi mamayı kullanıyosun canım kaç grmlık
Baakpnr- Ceren_301121 evet malesef 5 -6 gün anca gidiyor kuzum mama . Saatlerini bebeğime göre de ayarlıyorum aslında acıkınca hemen ağlıyor . En geç 4 saat bekliyorm en erken 3 saat .
Elfylmzkk Yenidoganbakimi paketin ustunde bi öğün için 5 kaşık 150 ml yazıyor 😂😂 ben aldım ama içmior benmki. Sadece anne sutu alıyor.
Ceren_301121 Mirena bende öyle yapıyım 120 içiyor arkamı dönmeden bianda geri kusuyor aradan 10 dakika geçmiyor geri açıkıyor teşekkür ederim bide öyle deniyim bende
Ceren_301121 Mirena bebeğim 2800 doğdu ama sarılıktan dolayı 2400 e kadar düştü şuan 4000 kg bebeğim bebelac gold içiyoruz biz 800 gramlıktan alıyorum
Mirena Ceren_301121 memnun musun mamadan ben normal bebelac kullandım aşırı gaz yaptı bebeğe gold a geçmeyi düşünüyorum
Ceren_301121 Mirena mamadan çok memnunum sma kullanıyorduk kabız ve gaz yaptı ama bebelac gold hem yaradı hemde kabız ve gaz yapmadı canım