Rmysaemir hem de nasıl memnunlar kendim de tecrübe ettiğim kadarıyla beni cok tatmin etmişti biz danışmanlık alamadık ama yine de cok rahatlatmıştı, yararını göreceginizden eminim, herseyden önemlisi msjınıza dönüyor yani sizi yanıtsız bırakmıyor, size meme reddi ile ilgili cok sry söylemek isterdim ama uzman ile kendi öykünüze göre ilerlemeniz en doğrusu çünkü her bebek farklı önce bebeği iyi analiz etmwk gerek size kolaylık diliyorum