Rmysaemir canım hemen emzirme danışmanlığı almanı tavsiye ediyorum, meme reddini biz anneler hemen sebebini keşfedemeyebiliyoruz, süt az bile olsa bir bebek emer eger emmiyorsa hiç ummadıgımız bir nedeni olabilir işi vakit kaybetmeden uzmanına sormak lazım, minikmucizem diye bir danışman var dilek hanım tavsiye ederim, ayrıca süt artırımı cok kolay ama şifresi uzmanında emin olabilirsin, eger danışman konısunda emin degilsen sütünü sürekli pompayla sagım yap ve eds ile gögsünü tutturup emzirmeye bak, benim en büyük hatam o emmedikce beb pekmez sürüp tutturdum 3. Ayında reddetti 6. Ayına kadar azaltarak emmeyi bıraktı şimdi 9 aylık hala sütüm geliyo ama memeye o kadar yabancı ki denesem yine tutturabilirim belki ama ben eşimden dwsteksizdim