-erCansu- Ebrudrgt bnm oğlmda öyleydi sürekli hapsuruyodu normal demşti dr burun kılları olmadıgından toz falan hemen hapsurtuyor
Yigiittt Çok hapşurması varsa tedbir amaclı götür canım alerjide olabilir oğlum toz alerjisi olmustu bebekken 2 yasında devam ediyor götür istersen aşerji testi yaptır
Seymaay Ebrudrgt hayır yani siz hiç yemediğiniz sürece bebek hiç alışmaz gazlı şeylere ve kısır döngüye girersiniz o yüzden bence yiyin. Gazlı olan bebek yemekten de olmuyor her türlü gazlı oluyor yemeye bakmıyor yani sadece :)