ofkelisirin Ebrudrgt ay bende az kendini kurtarsa diyordum çok üzülüyordum minnacık ama geçiyor büyüdükçee😅 5 bucuk aylık kızım var benm canım Çok sarma aynen ben böyle alıştırdım kendi de sevemedi öyle zaten canım
Ebrudrgt ofkelisirin saglıkla buyusunlerde cnm. Sonra keske kucuk kalsaydı deriz herhalde 😁🌸Allah bagıslasın canm. 🙂 Benm kızda sevmıyo sarılmayı hıc kolları hep dısarda olcak havaya kaldıracak oynatcak😁😁
Ebrudrgt Dorukata1 hımm evet oyle canm ama işte evhamlı bir ana olarak bebiş hık deyince noluyo diye telaş yapıyorum 🤦♀️
Badwolf Ebrudrgt evet canım aynen öyle. Genelde dışta kalan yerlerimiz hep değince soğuk gelir kendin de deneyebilirsin bunu. O yüzden evham yapma göğsü ve ensesi sıcaksa üşümuyordur.
ofkelisirin Ebrudrgt amin sizde sağlıkla büyütün inşallah 🌸 evett dışarda mont gydrrm kızar elleri çıkcak illa aynı ben 😅😅😅
Seymaay Emziriyorsanız hasta olacağnı hissettiğinizde günde bir diş sarımsak yutun yada bişeylere katıp yiyin. İnanın etkisi oluyor antibiyotik niyetine 🙃
Seymaay Ebrudrgt hayır yani siz hiç yemediğiniz sürece bebek hiç alışmaz gazlı şeylere ve kısır döngüye girersiniz o yüzden bence yiyin. Gazlı olan bebek yemekten de olmuyor her türlü gazlı oluyor yemeye bakmıyor yani sadece :)
Ebrudrgt ofkelisirin yerim onu 0ya ahah 😁belki zamanla alısır ya sen oyle yapıyo diye cıkmamazlk yapma bence. Ay dışarıya hasret kaldım ben de gezmek ıstıyorm 🤦♀️
ofkelisirin Ebrudrgt bebek arabasını seviyor allahtan ama araçda sıkıntı akşam hele 😅 Evet alıştırcam inşallah böyle sorun büyük ambulans gibi dolanıyoruz 😅😅😅 sıkıldık artık yaa yaz gelsin bol bol dışarıda olucaz inşallah siz neredesiniz acaba ben Konya
ofkelisirin Ebrudrgt siz daha miniksiniz ama yaza tam alışır öyle biz evde büyüdük Kışın çok sıkıntı bence herkesi yadırgar sessizliğe alıştı falan yazın büyütmek daha güzel
Ebrudrgt ofkelisirin ahahaha hic gulcegm yoktu bebişler nası sevıyo sa onlara gore şekillencez artk napcaz 😁😁 ay evet ya kış bebesi olarak yaz gelsinde atalım kendimizi sokaklara 😁 bursa canm bende
Ebrudrgt ofkelisirin miniğiz ve evde buyuyor uz işte canm ya. Ama tam iyi zamanlarda dısarda olcaz inşallah. Benmde pskoljm bozuldu evde durmaktan eşime çatıyorum, 😁bebek arabası alcaz işte en azından dıyorum awmye gidelm ya azck kafamı dısarı cıkaraym
ikiprensannesii2 Ebrudrgt Yenidoğan bebekler çok sık hapşırır ☺️ Siz yinede tedbirli olun tam hastalık zamanı, çok fazla kimseyle temas ettirmeyin