75kinalikuzu Dogabebekkk 2yas önce si çok zor inanki kızım 2 yaşını bir ay geçti çişini yapiyir ama kaka sini yapmıyor bıraktım bende nisan gibi tekrar başlıyacam
Dogabebekkk 75kinalikuzu korkuyor mu acaba mesela kala yapacağını anlayınca direkt lazımlık veya klozete götürsek olmaz mı ☹️
Y-A-Annesi Lay annem 6 ay olunca bebeğe biraktir dedi bizi öyle biraktirmis. Şimdi okuyorum herkes 2…3 yaşında biraktiriyor🙄
Annem_66 Zey-yus50 ya insallah,,ilk gunlere nazaran tutma suresi uzadi gece bezinj dolduran ogl bi defa altina yapiyo veyada yetisirsem wc ye uyandiriyom yapmdan sabahta yetisirsek gidiyoz insallah spyler ya valla sinir hastasi oldum😭😂
Zey-yus50 Annem_66 ay en azından ilerleme var iyi yönünden bak bazen oyuna tv filan dalıyorlar sen çiş varmı diye hatırlat steker al her gittinde bi tane ver daha istekli gider ay sinir olma herkes bu yollardan geçio stresin bebenede yansır gerek yok bir aya iyice öğrenir bi Ramazan bayram temizliği yaparsın biter gider bacım💃🏻
Annem_66 Zey-yus50 aynen cnm orasi oyle inan evin battigi fln umrumda degil yeterki ogrensin hayirlisyla hergun makine calsiyo don yetismiyo😂soylesin istiyom sadece🤭
75kinalikuzu Dogabebekkk götürdüm ama kesinlikle oturmuyor ama beze yaptıktan sonra tuvalete götür diyor
aykoz_ Mariposa merhaba aynı süreçten geçmişiz bizde suruba basladık ne kadar düre surup kullandınız? Bırakınca gene kabız oldumu?
Mariposa aykoz_ 1 hafta düzenli kullandım , normalde şuruptan ertesi gün çıkarttı. Ben ilacı kullanmaya devam ettim barsaklari düzene girsin diye . Takriben 1 ayda cesaretlendi