Kaderci bence de doğru sizin ki 😊 çünkü ilk doğar doğmaz 1 aylık olmuyor bebekler şimdi biz dolu dolu 5 aylık olduk 6.aydan gün alıyoruz bu ay bitince tam 6.ayinı doldurmuş olacak ama uygulama 1inden 1ine hesaplıyor fakat şubat 28 çekiyor bunu saymadı