Emir0_ evet bizde aynı dönüyor, yattığı yerden yarıya kadar kaldırıyor kendini, girdiği ortamda her yeri en ufak detayına kadar inceliyor, ek gidaya doktorumuz 5. Ayda geçirdi bizi gelişimi iyi dedi önce tadimlara başladık şimdi yiyor herşeyden tabi ona özel olarak hazırlıyorum sebzeleri meyveleri günde 1 öğün şanlık