Dorukata1 Benim oğlum alkış bay bay yaptığında 1.5 yaşındaydı aklıma hiç kötü bir şey gelmedi açıkçası, yazdığınız şeylerde gerçekten elle tutulur şeyler değil daha 8 aylık bebeğinizin çok zamanı var. Her bebek aynı ayda aynı tepkileri vermiyor zaten.