Dorukata1 arkadaşlar neden kızıyorsunuz…. Kadın şüphe duymuş hepimiz anneyiz böyle konularda çok hassasız. Ayrıca belirtmek isterim ki böyle şeyler şüphe ile başlar. Sağlıklı bir şüphe özel eğitimde her şeydir. Hanımefendi ile ben de aynı durumdayım ki kaldı ki ben özel eğitimciyim bi sürü otizmli çocuk gördüm ama gecen oğlum sürekli değişik bi el hareketi yapıyo diye sabah hemen doktora yazdım benim oğlum da kucakta durmak istemiyo beni itiyo. Doğduğundan beri yere alıştırdım kucak sevmiyor Bunu bilmeme rağmen acaba mı dedim birkaç Kez onun dışında her şeyi çok şükür çok iyi. Özellikle iletişimi… ama anne olmak böyle bir şey ya hep bi korku hep bi tedirginlik o yüzden kızmayalım birbirimizi anlayalım lütfen