Mrs_Mert bayankitapkurdu erken uyuduğunda aynı şeyi hissediyorum. Bi düzenleme yapacağım saatlere ben de
bayankitapkurdu Mrs_Mert bugün gecemiz biraz olaylı geçti. Bi baktım heryeri ıslak çişi sızmış üstünü değiştirirken uyandı. Geri uyuması falan derken sabah 9 da uyandı. Öğlen uyutmaya düşünmüyorum. Bakalım gece neler olacak
Mrs_Mert bayankitapkurdu arada bi denge şaşınca eski düzeni buluyo. Ama böyle uzun süreli şaşmalsr hem onu hem beni yoruyor
Mrs_Mert e1if evet öyle deneyeceğim. Şu an uyumak üzere. En fazla 1,5 saat uyumayı düşünüyorum bakalım akşama ne olacak
Teemo07 Mrs_Mert birşey diyeyim mi, benim oglum 11 aylık. 2 uykuya düştük. Günlük max. 3 saat uyku yapıyor. En az da 1.5 Son uykusunu ne kadae erken yapsa bile 11 den önce cok cok zor uyuyor. Bazen düzenlerini bozuyorlar. Onunla da alakalı olabilir
Mrs_Mert Teemo07 uzun bi süredir böyle. Yani birkaç aydır böyle. Uyutsam olmuyo uyumasa dayanamıyor. Bakalım yeni düzene başlıca artık ☺️
bjkbb Mrs_Mert bencede gece uykusu daha önemli. Öğlen uykusunu kısa tutmaya çalışın böylece akşam daha erken uyur. Benim kızımda 30 aylık gündüz 2 bucukta yatar maksimum 4 te uyanır ama akşam yine 9 buçukta uyumuş olur sabahta sizinki gbi 8 bucukta kalkar sizde gündüz 2 saati gecirmeyin bence
Nursemommm Mrs_Mert bence ögleuykusu o yaşlar icin sart ama uzun tutmamaniz gerek yani siz uyandırcaksıniz
Mrs_Mert Nursemommm evet bence de şart çünkü akşama dayanamıyor. Bugün uyandırdım bakalım akşama ne olacak
1ana1bebe Mrs_Mert 10 dan once yatmasi daha daha iyi çünkü büyüme hormonu salgılanıyor diye biliyorum
Mrs_Mert 1ana1bebe evet biliyorum ama yatmıyo. 10da odaya gittik diyelim uyuması 11i buluyo. Gündüz de uyumak istemiyo falan hepsi kısır döngü yani 🤷🏻♀️