Mrs_Mert Kızlar merhaba. 29 aylık bi kızım var. Öğle uykusunu bırakalı biraz oldu. Öğlen uyutursam zorla uyuyo. Şöyle anlatayım. Sabah 8-8:30 gibi kalktıysa öğlen de 2 gibi uyuttuğumda yaklaşık 2 3 saat uyuyo. Akşam da 11den önce yatmıyo. Eğer öğlen uyku uyumazsa 9 buçuğu zor görüyo. Hangisi daha sağlıklı sizce. Öğlen zorla 1 2 saat de olsa uyutmalı mıyım yoksa akşam erken yatması daha mı mantıklı? Sanırım öğle uyku süresi de biraz uzun oluyo çözemedim bi türlü 🤷🏻♀️
Divayorgun Mrs_Mert bence gündüz uykusu yerine gece 8.30 9 gibi yatırırsanız sizde dinlenirsiniz. Baya geç yatıyormuş
Tottikim Oglen uykuusnu 1 saat yapsin uyandirin gece kaca kadar uyumucak bi deneyin yine gec olursa hic oglenleri yatirmayin gece erken uyusun derim.
Mrs_Mert Tottikim evet sanırım öğlen biraz fazla uyuyo bugün denemeye başlayacağım bakalım nasıl olacak
Mrs_Mert serhattt ah hem de nasıl. Geç uyuduğu zaman bende de gerginlik oluyo resmen. Her şeye ağlıyo hep bi problem çıkarıyo
Teemo07 Mrs_Mert arkadaşım en az 1 saat uyutuyordu 2-2.5 yaşındayken bebeğini.. Ama gece kaçta yatıyor tekrar hiç bilmiyorum. Bir kaç kez gittiğimde denk gelmiştim oradan hatırlıyorum.
Mrs_Mert Teemo07 bana da öğlen uyursa hem o dinlenmiş olacak hem ben gibi geliyo. Bu yüzden öğlen uyuması mantıklı geliyo ama gece uyku saati geç oluyo bu sefer de. Bu 1 saatlik uykuyu deneyeceğim
Fenty Mrs_Mert Bunu bende yaşadım oğlumda hatta bir ara uyuya kalıp öğlen 4 saat uyuduğumuz olmuştu yatmak istemez yatınca da kalkmak bilmezdi. Uzmanlar 4 yaşa kadar öğle uykusu öneriyor ama her çocukta olmuyor maalesef. Ben 3.5 yaşında kestim öğle uykusunu kestiğim gibi düzeni kurduk sabah 7 8 arası akşam en geç 9 da uyumuş oluyor. O ayda keser miydim emin değilim ama öğle uykusu 2 3 saat gerçekten fazla.
Mrs_Mert Fenty evet kızım da aynen böyle. Hem zor uyuyo hem de uyanmak bilmiyo. Ben uyandırdığımda yine huzursuz oluyo. Öğlen uyku saatini kısa tutmayı deneyeceğim bir de
Teemo07 Mrs_Mert birşey diyeyim mi, benim oglum 11 aylık. 2 uykuya düştük. Günlük max. 3 saat uyku yapıyor. En az da 1.5 Son uykusunu ne kadae erken yapsa bile 11 den önce cok cok zor uyuyor. Bazen düzenlerini bozuyorlar. Onunla da alakalı olabilir
bayankitapkurdu Mrs_Mert oğlum 22 aylık 7-7,5 gibi uyanıyor. 11-1 arası tekrar uyutuyorum. Ama 1 i geçerse hemen uyandırıyorum. Akşam da 8,5 da yatağa giriyoruz. Gece artık deliksiz uyuduğu İçin 7 de kalkmak zor gelmiyor. Erken de uyuduğu İçin dinlenmiş de oluyorum
Mrs_Mert bayankitapkurdu erken uyuduğunda aynı şeyi hissediyorum. Bi düzenleme yapacağım saatlere ben de