Gnert_ayfn22 Bebeğim 4 buçuk aydır dünya geldi hala yoğun bakımda ve bu kadar uyutulması ona Bi zararı olacak mı çok korkuyorum. Hareketli olduğu için eli kanüle gidiyor. Bu yüzden uyutuluyor. Korkuyorum ya. Çok korkuyorum. Allahım bize hayırlı Bi kapı aç.. 😔😭😣
Aysecik2020 Gnert_ayfn22 bende 8 ay boyunca aynı şeyi yaşadım bebeğe göre az dozda veriliyor canım dr izni olmadan hemşirelern uyutma yetkisi yok merak etme
Gnert_ayfn22 Aysecik2020 artık azaltıyor lar zaten. Ama ben korkuyorum hani beyin gelişimi olmamış diye. Sizin bebeğiniz neden 8 ay boyunca öyle oldu
edep_ya_hu_edep Gnert_ayfn22 Allah şafi ismi ile şifasını versin . Tez zaman da insaallah düzelir Rabbım şefkatini esirgemesin o masum yavrunuzun üzerin den inşaallah 🤲🌼
Gnert_ayfn22 Hebelehubelee yeni gördüm yorumunuzu. Oğlum solunum yetmezliği var. Akciğerleri açılmıyor.. Makineye bağlı 4.ay21 gündür..
Medusafer Gnert_ayfn22 maalesef makinaya bağlı olan kişilerin uyutulmasi zorunlu merak etmeyin orda bebeğinize zararlı olcak birsey yapılmaz hersey olması gerektiği gibi olur bende hemsireyim ve uzun zaman çocuk yoğun bakımda yenidogan yoğun bakımda çalıştım bu birimlerde herseye çok dikkat edilir
Gnert_ayfn22 Medusafer ya kafamda çok soru var. Çok tedirginim. İyileşecekmi böyle mi olacak hep. Ciğerleri açılmadığı için solunum yetmezliği var. Hiç böyle iyileşen hasta gördünüz mü. Biraz morale ihtiyacım var. Güzel olan anılara ihtiyacım var..
Esilasel Gnert_ayfn22 rabbim şafi adıyla yavruna şifa versin çok üzüldüm benim kızımda 1 ay önce 15 gün yattı çok zor 4 buçuk ay çok uzun bi süre rabbim sana dayanma gücü versin. Doktorlar ne diyor peki neden solunum yetmezliği var? Benim kızımda astım hastası rsv virüsü kaptı solunum yetmezliğinden yoğun bakımda yattı ama makinaya bağlanmadı sadece oksijen maskesi vardı
Fasulye12 Gnert_ayfn22rabbim yar ve yardımcınız olsun . Bebeğinize de acil şifalar diliyorum . 3 ayların hürmetine tez vakitte sağlığına kavuşur inşallah 🤲🏻
Sonsuzmutluluk Gnert_ayfn22 Rabbim sana bağışlasın Şafi ismi hürmetine şifalandırsın inşallah yavrunu
Medusafer Gnert_ayfn22 tabiki var sadece biraz kendinize de bebeğinize de izin verin aslında bebekler o kadar güçlü ki neleri atlatıyorlar insallah sizin bebeğiniz de tez zamanda iyileşir
MelinayAsel29 Gnert_ayfn22 Rabbim dert verirse devasinida verir elbet siz duanızı eksik etmeyin daha saglikli sekilde cimip kosacak anne diyecegi cok soru sorup pesinizde kosacagi gunleri dusunun dualarimda sizi de eksik etmeyecegim. Rabbim yar ve yardimciniz olsun safi ismiyle sifasini tez zamanda versin Rabbim