Yelda0861 şimdi onu yazıyordum internette yer alan hipotoni yazıları oldukça ağır tablo çizebiliyor tanınız konmadan okumamanızı öneririm. Zaman zaman bu tip bilgileri okudukça bebeğinin durumunu daha ağır olduğunu düşünen belirtileri ağır görme eğiliminde olma gibi durumlar olabiliyor.
Nöroloji değerlendirmesini bekleyip öyle araştırın boşuna kendinizi üzmeyin kafanızı meşgul etmeyin bebeğinize enerjiniz azalmasın
sevgiler