Yelda0861 gevşek bebek yani hipotoni olarak adlandırılan durum çeşitli nedenlerle olsbilir ve tipleri aşamaları vardır. Bebeğinizdeki tablo neidr bilemiyorum ancak genel olarak d vitamini ve b12 eksikliği görülür o nedenle doktorunuz öncelikle takviye etmek istemiştir.
Tip ve çeşidine bağlı olarak tanı konulup tedaviye başlanabilir. Fizik tedavi ve vitamin tedavileri uygulanır. Daha önceki rutin kontrollerinde doktorunuz ne diyordu?
Ek gıdaya tepkisi nedir çiğneme yutma becerisi vs. Yatarken kurbağa pozisyonunda mı yatar. Kucağınıza aldığınızda tutmasanız kayar düşer gibi mi olur?
Şuan paniklemeyin endişeli olmayın öncelikle nöroloji değerlendirmesini bekleyin. Orada büyük ölçüde durum netleşecektir.
geçmiş olsun
sevgiler