Kelebegim_1 doğalı 23 gün olduysa ödemi şimdiye atmıştır. O tartıdaki farklılıklar idrar ya da büyük abdestini yapıp yapmamasına bağlı değişiyor. Benim İkizlerim de 1 ay yattı. Her gün kilo takibine bakıyoduk. Bir gün 80 gr aldıysa ertesi gün 20-30 gr geriliyodu. Doktorumuz idrarı ya da büyük abdesti varken tartılmıştır bebek kilo vermez demişti. En kısa zamanda sağlıkla dönün evinize. Rabbim sabırlar versin zor bir süreç.