Bayanlar bebeğim dün 1160 gramdı bugün 1130 dedi doktor normal dedi ama benim kafama çok takıldı. Kuvözde bebeği kilo kaybedenler var mo? Birde kuvöz içi oksijeni 2 litre imiş sizinkiler kaç litre de alıyor? 😒 Bugün 23 gün oldu 27 haftalık doğmuştu bebeğim😒😒