CananEce canım birinci kural kendini hep dışarı at. Yorgun da olsan, uykusuz da olsan. Dışarıda olmak insana çok iyi geliyor. Ben de yalnızım. Öbür türlü kendimi eve kapatıp kimsem yok yapayalnızım diyip iyice dramatizeleştiriyor, ağlıyordum hep. Açık havaya çık, avm ye git. Kayınvalidenle daha az görüş. Gidebiliyorsan da türkiyeye git. Destek önemli