CananEce istemsiz güldüm ya çok hossunuz 😂😂 yani size o sıkıntıları yaşatandan çok bir dostunuza falan sizi yargilamayacak saçma yorumlarıyla sizi daha da darlamayacak birine oturun anlatın en başından herşeyi. İç dökme dediğim bu şekilde yoksa onu bogsanizda sizin yaşadığınız sıkıntı geçmeyecek. Daha da uzarsa zaten bu depresyon hali profesyonel bir destek almayı deneyin zaten yoksa bazen ufak ufak herşey birikiyor ve doluyorsunuz, kolay kolay geçmiyor hafiflemiyor o iç sıkıntısı