yeniAnne37 benimde ilk gebeliğim aynı şekilde oldu 8+1 günlük olması gerekirken 4 haftalıkken kalp atımı durmuş o gün hastan başıma yıkılmıştı ve o hastaneye bir daha giremiyorum girmekte istemiyorum.Ben hastane ayarlarken evde sabaha karşı düşük yaptım hemen özel hastaneye gittik hemen bayılttılar çıktığımda hatırlamıyordum bile .Şuan yanımda uyuyan çok şükür 15 aylık kızım var.Doktorum sağlıksız olan bebek düşer demişti.Hiç üzülmeyin Rabbim diğerine sağlık versin inşallah.Tekrar istediğiniz zaman gebe kalırsınız inşallah.