yeniAnne37 kürtaj değil ama ben emzirirken rahim ağzından anestezili biyopsi yaptırmıştım, ikisinde de aynı anestezi yöntemini (sedasyon ) kullanıyorlar ve emzirebiliyorsun canım. Ama sen yine de doktoruna sor. İşlem çok uzun sürmez ama eğer bebeğine bakacak kimse yoksa eşin de bebeğinle birlikte mecburen hastanede seni beklemesi gerekir. Allah yardımcın olsun.