Liyaninannesiiii canım ben de çok çektim pişikten. Islakmendil kesinlikle kullanmadım, ıslak oamukla sildim arkasından kuruladım 15 dakika bekledim altı havalansın hem de kurusun diye. Günde 2-3 kere travazol sürdüm. Sudocremi bu süre zarfında rafa kaldırdım. Gün aşırı bebeğimi yıkadım. Yıkayabilirseniz her gün yıkayın. Ama bence en önemlisi 3 saatte bir yapsa da yapmasada bez değiştirmek. Her alt açma da havalandırmak. Bir de sleepy natural kullanıyordum. Bionaturale geçtik şuan birşeyimiz yok çok şükür. Pişik kremleri pişik önleyicidir pişik olduktan sonra işe yaramazlar. Pişik geçtikten sonra travazolu bırakıp sudokreme devam et ama sürekli ince bir tabaka halinde sür